پارس‌فارس

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴۵ نماینده راس ساعت ۸ صبح امروز – ۲۱ اردیبهشت ماه – در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار شد.

رقابت ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴۵ نماینده راس ساعت ۸ صبح امروز – جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه – در ۱۵ استان برگزار و بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور در ۸ حوزه انتخابیه، رای گیری به صورت الکترونیکی انجام شد.

کانال پارس‌فارس در تلگرام

۲۲:۰۴ پایان روند رای‌گیری و آغاز شمارش آرای دور دوم انتخابات مجلس

 زمان اخذ رأی مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

۲۱:۵۰ آغاز شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه/ صحت برگزاری انتخابات تا اوایل خرداد اعلام می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه شمارش آرا در برخی از شعب اخذ رأی آغاز شده است گفت: تخلف جدی در این دور از انتخابات نداشتیم، اما مردم و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه‌های معرفی شده مواردی و مدارکی که از تخلف احتمالی دارند برای ما ارسال کنند.

۲۱:۱۷ شعب پس از بسته شدن درها موظف به اخذ رای تا آخرین نفر هستند

 ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعضای شعب اخذ رای موظفند رای دهندگان را به داخل شعبه هدایت کرده درب شعبه را با کمک عوامل انتظامی بسته و اقدام به اخذ رأی تا آخرین نفر کنند بدیهی است فرآیند قرائت و شمارش آراء پس از این اقدامات آغاز می‌شود.

۲۰:۵۹ صندوق‌ها آفلاین هستند/ شمارش آرا پس از اتمام رای‌گیری آغاز می‌شود

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: سیستم احراز هویت بصورت برخط متصل است ولی صندوق اخذ رای بصورت آفلاین است و بعداز اتمام رای‌گیری شمارش آرا را خواهیم داشت و لذا هیچ کسی پیش از اتمام رای‌گیری اطلاع ندارد که در صندوق آفلاین چه می‌گذرد.  

By علی بختیاری

خبرنگار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *