پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۶
February 22, 2018
  جستجو

سرويس اشتراک ويديو ‎آیا میدانستید با پیوستن به کاربران افتخارى پارس فارس می توانید مطلب منتشر کنید و همه بازديد هايتان را به پول تبديل كنيد ؟

همین الان به ما بپیوندید و کسب درآمدتونو شروع کنید !




۲۸ دی ۱۳۹۶       ۱۷:۳۲       2/51286     

گزارش تصویری : رونمایی از اولین پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ توسط رامبد جوان

 گزارش تصویری اختصاصی سرویس فضای مجازی پارس فارس در مراسمی که شب گذشته در باغ کتاب تهران با حضور رامبد جوان و تیمش و همچنین خبرنگاران و اینفلوئنسرهای منتخب برگزار شد تگ استار رسماً آغاز کار خود را اعلام کرد.

 پارس فارس - تگ استار به عنوان اولین پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ ایران توسط رامبد جوان و تیمش راه‌اندازی شد.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر یا تأثیرگذار به هر فردی در شبکه‌های مجازی اطـلاق می‌شود که به سبب وجود دنبال‌کننده‌های کافی و تولید محتوا بر طیف وسیعی از مردم تأثیرگذار است. اینفلوئنسرها ممکن است در زمینه‌های مختلفی مانند تولید کلیپ‌های ویدئویی، بررسی غذاها، آشپزی، سفر و … فعالیت کنند.

هدف اینفلوئنسر مارکتینگ پیوند صحیح اینفلوئنسرها و کسب‌وکارهاست به نحوی که هم تبلیغات هر کسب‌وکار برای مخاطبین مناسب نمایش داده شود و هم اینفلوئنسرها بتوانند اسپانسرهای مناسب را برای کسب درآمد و همچنین بهبود فعالیت خود پیدا کنند.

تگ استار چیست؟

تگ استار اولین پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران است که هدف آن شناسایی استعدادها در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر و پیوند آن‌ها با کسب‌وکارهاست.

شرط اینفلوئنسر بودن از نظر تگ استار در حال حاضر تعداد حداقل ۱۰ هزار دنبال کننده (فالور) در اینستاگرام یا ۲ هزار فالور در توییتر است. مسلماً کسب‌وکارها تمایلی ندارند که تبلیغات آن‌ها در صفحات با دنبال کننده کم هرچند با سطح محتوای خوب نمایش داده شود.

 

البته تعداد فالور تنها شرط لازم است و کافی نیست. رامبد جوان در این‌باره گفت:

"در تگ استار یک نگاه محتوایی هم وجود دارد و نوع محتوای تولیدی مهم است. ممکن است برخی سوژه‌ها مورد پذیرش فرهنگ ما و خط قرمزهای جامعه و اجتماع ما نباشد."

به این ترتیب مسلماً صفحاتی که صرفاً تصاویر مختلف و جملات بازیگران را کپی و پیست کرده و یا به شایعه‌پراکنی مشغول هستند و از این طریق فالورهای زیادی کسب کرده‌اند مورد پذیرش نخواهند بود.

تگ استار در فاز اول به دیتا ماینینگ مشغول بوده و اینفلوئنسرها را به کسب‌وکارهای مرتبط پیوند می‌دهد اما در فازهای بعدی پرورش اینفلوئنسرها و کسب استعدادها و همچنین هدفمندتر کردن تبلیغات نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

"ما علاوه بر معرفی، از تعداد، کیفیت و نوع تبلیغات در فضای مجازی نیز مراقبت می‌کنیم. با حضور اسپانسرها کار برای اینفلوئنسرها هم برای تولید محتوای بهتر مثلاً در زمینه آشپزی، سفر و … ساده‌تر می‌شود."

برای اینفلوئنسرها یک آیین‌نامه عملکردی وجود خواهد داشت. با این‌حال ما از آزادی بیشتر در فضای مجازی نسبت به صدا و سیما یا سینما آگاهیم.

تگ استار همچنین در پاسخ به خبرنگار پارس فارس درباره حضور اینفلوئنسر های تگ استار در برنامه تلویزیون:

"اتفاق خنداننده شو یادتان هست،در خنداننده شو شرکت کنندگان توانستند به مراحل جدی مسابقه برسند.که داخل اینستاگرام میتونستن به عنوان اینفلوئنسر شناخته شده باشن. از این دست برنامه هایی که داخل خندوانه بتونیم طراحی و اجرا بکنیم قطعا اینفلوئنسر های تگ استار هم بنا به ظرفیتشان ، توانمندی و استعداشان میتوانند سهم داشته باشند."

پس از نشست خبری همچنین مراسم فرش قرمز اینفلوئنسرها برگزار شد که چهره‌های آشنای شبکه‌های مجازی در آن حضور داشتند.

لینک کوتاه :

دیدگاه کاربران

تا الان دیدگاهی در رابطه با این مطلب ثبت نشده !

درج دیدگاه



اشتراک گذاری

فایل های ضمیمه



Top