جمعه، ۲۶ آبان ۱۳۹۶
November 17, 2017
  جستجو


آخرین اخبار
‎آیا میدانستید با پیوستن به کاربران افتخارى پارس فارس می توانید مطلب منتشر کنید و همه بازديد هايتان را به پول تبديل كنيد ؟

همین الان به ما بپیوندید و کسب درآمدتونو شروع کنید !


۱۶ مهر ۱۳۹۶       ۱۵:۰۷       2/31335     

اپلیکیشن های غذا، بی ملاحظگی را پشت شعار قایم کردند!

 اولین بار که از این اپلیکیشن ها استفاده کردم، فکر میکردم که تکنولوژی بسیار پیشرفت خوبی داشته و برای ایران خوشحال بودم، اما با گذر زمان متوجه شدم که هیچ نظارتی بر کیفیت غذا های ارسالی نیست!
اپلیکیشن های غذا، بی ملاحظگی را پشت شعار قایم کردند!

به گزارش خبرنگار پارس فارس، این اپلیکیشن ها برایشان مهم نیست با چه رستوران یا آشپزخانه غیر قانونی کار میکنند فقط میخواهند لیستشون پر باشه تا مشتری رستوران پیدا کند! دو ماه پیش برای بار اول با احتساب 17 هزار تومان هزینه ارسال، با قیمتی باورنکردنی دو عدد ماکارونی با طمع بسیار بد و مانده آوردند. اپلیکیشن را پاک کردم ، هنوز به رستوران های خوبی که در این اپ ها بود دل بسته و سفارش میدادم، بار دوم در قسمت جنوبی شهر تهران در یکی از محلات،غذا سفارش دادم پس از 40 دقیقه با من تماس گرفتند و گفتند اگر بخواهند ارسال کنند 20 هزار تومان هزینه ارسال خواهد بود، گفتم پول رو برگردونید به حساب از رستوران دیگر به اجبار سفارش دادم با دو چلوبرگ بسیار بی کیفیت مواجه شدم، بدون اطمینان به گوشتی که در حال خوردن بودم!

شب گذشته پس از ساعت 12 تصمیم به سفارش غذا گرفتیم هنوز که امید به اپلیکیشنی به نام "ریحون" داشتم، پیشنهاد دادم تا سفارش اینترنتی دهیم، با استقبال روبرو شدم و شروع به تکمیل سفارش از "آشپزخانه شبانه" کردم که به اصطلاح درمیان مردم رتبه 5 را داشت! دو پاستا بیف به همراه یک نان سیر،سیب زمینی سفارش دادم نزدیک به 1 ساعت بعد با هزینه ارسال 12 هزار تومان غذا به دست ما رسید به محض باز کردن این بسته بندی با بوی بسیار بد خامه فاسد مواجه شدیم، همانجا مجبور شدیم غذا را کامل دور بریزیم، شروع به پیغام دادن به قسمت پشتیبانی این اپلیکیشن کردم، اما پاسخی دریافت نشد!

با کدام مجوز آشپزخانه ای به نام شبانه هست که به مردم سرویس میدهد؟! با کدام مجوز این اپلیکیشن اجازه ارائه خدمات بی کیفیت را دارد، از همچین آشپزخانه بی کیفیت و بدون نشانی که حتی به صورت نمایشی رتبه 5 را روی این آشپزخانه گذاشتند. پس نظارت بر این اپلیکیشن ها به عهده چه کسی است؟!

در تمام دنیا مهمترین قسمت از کسب و کار های آنلاین عظمت پشتیبانی و مهمترین فاکتور برای آنها رضایت مشتری میباشد، متاسفانه در ایران حتی مشاهده میکنیم که پاسخگویی درستی ندارند و سعی در دور زدن قضیه دارند!

انتهای پیام/

لینک کوتاه :

دیدگاه کاربران

تا الان دیدگاهی در رابطه با این مطلب ثبت نشده !

درج دیدگاه



اشتراک گذاری



Top