جمعه، ۲۶ آبان ۱۳۹۶
November 17, 2017
  جستجو


آخرین اخبار
‎آیا میدانستید با پیوستن به کاربران افتخارى پارس فارس می توانید مطلب منتشر کنید و همه بازديد هايتان را به پول تبديل كنيد ؟

همین الان به ما بپیوندید و کسب درآمدتونو شروع کنید !


۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶       ۱۵:۵۸       2/19340     
راننده اسنپ در گفت و گو با پارس فارس:

من احساس میکنم این کار کلاس اجتماعی خوبی دارد

 امروزه فعالیت های اینترنتی در بین مردم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.
من احساس میکنم این کار کلاس اجتماعی خوبی دارد

پارس فارس - با رواج پیدا کردن اپلیکیشن ها و سایت های ارائه دهنده ی خدمات در حوزه های مختلف بسیاری از فعالیت های روزانه مردم از طریق اینترنت و این اپلیکیشن ها صورت میگیرد که البته تاثیر به سزایی در مدیریت زمان و هزینه و سرعت بخشی به فعالیت های روزانه ی افراد دارد.

در بین این اپلیکیشن ها اسنپ در حال حاضر یکی از پرمخاطب ترین برنامه هاست که جایگاه ویژه ای در بین مشترکان خود پیدا کرده است.

در همین مورد یکی از رانندگان اسنپ در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری پارس فارس ، از میزان رضایتش از اسنپ گفت:

اوایل شروع کار اسنپ , تعداد مشترکین خیلی بیشتر بود اما الان با افزایش رانندگان و اپلیکیشن های مشابه درآمد کمی نسبت به قبل افت داشته است،  ولی با اینحال راضی هستم

البته بستگی به عوامل دیگر هم دارد که یکی از انها طرح زوج و فرد است در روزهایی که روز پلاک من باشد خوب طبیعتا مسافر بیشتری را جابه جا میکنم و البته اسنپ برای مسیرهایی که در طرح ترافیک است کمیسیون معمول خود را از ما دریافت نمیکند این کمیسیون 13 درصد از مبلغ کرایه ایست که به راننده نشان داده میشود و نه کرایه ای که مسافر پرداخت میکند چون کرایه ی پرداختی مسافر با تخفیف محاسبه شده است و کرایه ای که اپلیکیشن به راننده نشان میدهد بدون این تخفیف است

یکی دیگر از محاسن اسنپ برای ما رانندگان این است که در ساعت اوج ترافیک یعنی بین 16 تا 19 عصر هم سفرها از کمیسیون معاف هستند .

این راننده در پاسخ به سوال خبرنگار در رابطه با کار کردن همزمان در اسنپ و سرویس های مشابه گفت :

یکی از شروط کار در اسنپ این است که نمیتوان همزمان در اسنپ و سرویس دیگر مشابه مثل تپسی یا کارپینو فعالیت کرد که البته اسنپ چون اولین اپلیکیشن مسافربری ست طرفداران بیشتری دارد و بیشتر بین مردم جا افتاده است

گاهی اوقات ممکن است مشکلات نرم افزاری مثل هنگ کردن برنامه یا درخواست اشتباه فرستادن کار را برای مشترک سخت کند اما باز هم در اولویت انتخاب است و فقط در صورتیکه اسنپ در دسترس نباشد شخص از سرویس های دیگربرای سفرش استفاده میکند

راننده ی اسنپ در رابطه با همخوانی درآمد و مخارجش گفت :

کلا در این کار نسبت به هزینه ها و اصطحلاک ماشین بازدهی زیادی ندارد، ولی خوب میتواند راضی کننده باشد

من احساس میکنم این کار کلاس اجتماعی خوبی دارد و خوب نسبت به اینکه یک راننده ی تاکسی باشم راحتتر است .

همینکه ساعت فعالیت در روز به انتخاب خود راننده است خیلی خوب است .

راننده اسنپ در رابطه با سرویس های مشابه گفت :

کارپینو تا حدودی برای رانندگان تاکسی به خصوص راننده های گردشی مشکل ایجاد کرده و باعث اعتراضشان به این برنامه شده است چرا که خیلی ها ترجیح میدهند به جای استفاده از دویا چند خط تاکسی و رسیدن به مقصد با پرداخت مبلغ بیشتر که اختلاف ناچیزی هم با کرایه تاکسی دارد راحتتر واز درب منزل یا مبدا به مقصد خود برسند .

او ادامه داد : رقابت این برنامه ها با هم میتواند کیفیت را بالا ببرد و قیمت کرایه را برای مسافر کاهش دهد.

در پایان او از این جهت که اسنپ توانسته به نوعی کارافرینی کند ابراز خوشحالی کرد و گفت : بعضی افرادی که در حال حاضر در اسنپ کار میکنند قبل از این شغل درآمدی نداشتند ولی با این برنامه توانسته اند به درآمد خوب و راضی کننده ای برسند.

تقریبا اگر راننده ای بخواهد وقت بگذارد میتواند بین 11 تا 15 سرویس در روز داشته باشد که بستگی به طولانی یا کوتاه بودن مسیر هم دارد و البته بستگی به امتیاز و ستاره ای که شرکت به راننده میدهد که طبق این امتیاز راننده میتواند درخواست های بیشتری بگیرد.

انتهای پیام 

لینک کوتاه :

دیدگاه کاربران

تا الان دیدگاهی در رابطه با این مطلب ثبت نشده !

درج دیدگاه



اشتراک گذاری



Top