جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷
November 16, 2018
  جستجو

سرويس اشتراک ويديو ‎آیا میدانستید با پیوستن به کاربران افتخارى پارس فارس می توانید مطلب منتشر کنید و همه بازديد هايتان را به پول تبديل كنيد ؟

همین الان به ما بپیوندید و کسب درآمدتونو شروع کنید !


مهمترین نکات طراحی سایت و تبلیغات گوگل جهت بازاریابی

۱۳ آبان ۱۳۹۷       ۰۹:۳۳       8009/102097     
 هر وب سایت می تواند دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی باشد که به همین دلیل از پایگاه های داده گوناگونی نیز استفاده می کنند.

 پارس فارس -  قیمت طراحی سایت به دلیل وجود نرم افزارهای رابط سریع و همچنین قالب های آماده وب سایت زیاد بالا نمی باشد. اما برخی از وب سایت ها به دلیل اینکه نیاز به امکانات رفاهی و امنیتی بالایی دارند، پس نمی توان از قالب های آماده استفاده نمود و باید هزینه های بیشتری را صرف طراحی سایت نمود.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت در تهران بر اساس نرم افزاری که با استفاده از آن، وب سایت طراحی شده است، متفاوت است. همچنین این قیمت بر اساس جداول پایگاه داده، آپشن های وب سایت (خبرنامه، ایمیل و غیره) نیز تغییر می کند. اما به طور کلی، قیمت طراحی سایت به دلیل وجود نرم افزارهای رابط سریع و همچنین قالب های آماده وب سایت زیاد بالا نمی باشد. به نحوی که کاربران می توانند با هزینه ای حدوداً برابر با یکصد هزار تومان، صاحب یک وب سایت خبرنامه شوند که دامین و هاست اختصاصی به نام افراد دارد. اما برای افزایش میزان سئو، کارایی ها و آپشن های این وب سایت، قیمت طراحی سایت جدید حدوداً برابر با پانصد هزار تومان می شود، که این قیمت به دلیل افزودن آپشن هایی می باشد که توسط برنامه نویس وب سایت، نوشته شده اند.

امنیت وب سایت

امنیت وب سایت فرآیندی می باشد که بر اساس آن تمهیداتی را جهت جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب اینترنتی به وب سایت، وضع می کند و در این راستا باید امنیت وب سایت به قدری بالا برود که هیچ برنامه یا شخص مخربی مجوز ورود به فضای سرور وب سایت را نداشته باشد. در هاست وب سایت ها، کلیه اطلاعات محرمانه آن وب سایت قرار گرفته است و بر اساس این اطلاعات محرمانه می توان سرویس های امنیتی را برای کاربران ارائه دهند. ممکن است اطلاعاتی از کاربران وب سایت، یا اطلاعات محرمانه تری از یک سازمان و ارگان، درون هاست یک وب سایت قرار گرفته باشد. در این صورت ممکن است هکر هایی با برنامه های مخرب به هاست یک وب سایت نفوذ کنند و در نتیجه خرابکاری هایی را به بار بیاورند.

تبلیغات موثر در گوگل

گوگل و به طور کلی همه موتورهای جستجوگر، به دنبال ارائه تبلیغات از سایت ها و وبلاگ هایی می باشند که بیشترین و مفیدترین اطلاعات را به اشتراک گذاشته باشند. اما خود گوگل که فرصت سرکشی به تمامی وب سایت ها و وب لاگ ها جهت بررسی میزان کیفیت محتوای آنها را ندارد. پس بر اساس مشخصه هایی، میزان کیفیت آنها را درک می کند. یکی از مشخصه های کیفیت یک وب سایت، میزان بازدید آن وب سایت توسط کاربران اینترنت می باشد. مسلماً هر چقدر که این میزان بالاتر برود، برای گوگل نشان دهنده کیفیت بهتر آن وب سایت می باشد. به این پارامتر یا مشخصه نرخ کلیک می گویند. اما مشخصه های دیگری نیز در کنار این مولفه وجود دارند که کیفیت محتوای وب سایت را نشان می دهند.

در تبلیغ در گوگل نکته خیلی مهم نرخ پرش وب سایت یا Bounce rate یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت و سئو می باشد. اگر این میزان که به صورت عددی و در رنج صفر تا صد عدد گذاری می شود، بالا برود، در واقع میزان از دست رفتن کاربران و نارضایتی آنها از محتوای وب سایت را نشان می دهد. در واقع باید این عدد را تا حد امکان به صفر نزدیک کرد تا جلوی کاهش مخاطبان وب سایت گرفته شود. در نظر بگیرید اگر مخاطبان یک وب سایت خبری، از محتوای اخبار اشتراکی آن وب سایت رضایت کافی نداشته باشند، مسلماً آن مخاطبان از سر زدن به وب سایت، امتناع می کنند و در نتیجه این عمل منجر به افزایش نرخ پرش شده است.

به طور کلی نرخ پرش همان درصدی از کاربران می باشد که با سر زدن به یک وب سایت، به زودی از آن سایت خارج می شوند و در صفحات گوناگون آن وب سایت مشغول نمی شوند. هر چقدر که میزان بازدید از یک وب سایت بیشتر باشد، به عمر آن وب سایت و میزان محبوبیت آن می افزاید. موتورهای جستجوگر بر اساس میزان بازدیدکنندگان یک سایت، سعی می کنند، آدرس آن سایت را در صفحات ابتدایی خود قرار دهند. اما اگر این بازدیدها برای مدت زمان کمی باشد و میزان ماندگاری کاربران یک وب سایت کم شود، پس نرخ پرش آن وب سایت افزایش یافته و در نتیجه موتورهای جستجوگر آن وب سایت را از صفحات ابتدایی خود، حذف خواهند کرد.

عوامل مخرب تبلیغات

نرخ پرش وب سایت به دلایل مختلفی افزایش می یابد و این امر باعث عدم محبوبیت یک وب سایت می شود. اگر قوانین و استانداردهای طراحی سایت، در یک وب سایت به خوبی رعایت شوند، مسلماً نرخ پرش آن وب سایت کاهش یافته و هیچ مخاطبی منجر به افزایش این عدد نمی شود. در نظر بگیرید که یک طراح وب سایت با ذخیره تصاویر حجیم در صفحه ابتدایی خود، سرعت اجرای وب سایت را کاهش داده است. این امر منجر به دلسردی مخاطبان شده و همچنین شاید مخاطبان به طور کل به آن وب سایت سر نزنند. همچنین شاید یک طراح، مطالب بی کیفیت و تکراری را در وب سایت خود به اشتراک گذاشته باشد که این امر نیز منجر به دلسردی مخاطبان آن وب سایت و افزایش نرخ پرش وب سایت مذکور می شود.

به طور کلی می توان دلایل افزایش نرخ پرش وب سایت را در رعایت نکردن قوانین و استانداردهای طراحی سایت مطرح نمود و این موارد که در بخش بعدی توضیح داده خواهند شد، اکثر مواقع توسط طراحان تازه کار و بی تجربه رعایت نمی شوند.

افزایش کیفیت تبلیغات

در زمان طراحی سایت، باید مواردی را به صورت اصولی رعایت کرد تا میزان نرخ پرش توسط مخاطبان را کاهش داد. به طور کلی این موارد در زمینه طراحی سایت باید رعایت شوند. به جرأت می توان گفت که اگر یک سایت با توجه به تمامی این موارد، طراحی شود، حتماً بیشترین میزان موفقیت در کسب مخاطبان حداکثری را خواهد داشت.

افزایش سرعت وب سایت

سرعت وب سایت بنا به دلایل مختلفی کاهش پیدا می کند. مثلاً اگر شما بخواهید از یک هاست رایگان و با سرعت کم استفاده نمایید، مطمئناً میزان سرعت اجرای سایت خود را نیز کاهش خواهید داد. یک وبلاگ که در هاست های رایگان تعبیه می شود را در نظر بگیرید. سرعت اجرای این وبلاگ در زمان های مختلف از روز، متفاوت است و این دلیل به ترافیک های موجود بر روی هاست مورد نظر دارد. پس همیشه از هاست های پر سرعت و با ترافیک کم استفاده نمایید تا سرعت وب سایت خود را افزایش دهید. همچنین تصاویر و جداول بزرگ و حجیم، باعث کاهش سرعت وب سایت می شوند و قبل از قرار دادن چنین تجهیزاتی باید، مواردی را جهت افزایش سرعت در نظر بگیرید.

منوهای دسترسی

منوهای دسترسی یکی از پر کاربردترین موارد کاهش نرخ پرش می باشند. اگر مخاطبی وارد وب سایت شما شود و تمامی صفحات وب سایت را در یک منوی دسترسی ببیند، مطمئناً از چیدمان و نظم وب سایت شما خوشش می آید و یکی از مخاطبان وب سایت شما می شود. سعی کنید قسمت نقشه سایت را حتماً تکمیل نمایید تا مخاطبان به راحتی از زیر بخش های سایت شما مطلع شوند و هیچ سردرگمی را در بخش های مختلف سایت ایجاد ننمایید. در نظر داشته باشید، که اگر منوهای سایت شما با استفاده از منوهای دسترسی پر سرعت طراحی شده باشد، می تواند به راحتی مخاطبان زیادی را به بخش های جالب تر وب سایت هدایت نماید.

استفاده از لینک ها

در زمان طراحی وب سایت، لینک های وب سایت، یکی دیگر از کاربردهای کاهش نرخ پرش وب سایت می باشد. لینک ها باید کاربران را بین صفحات وب سایت و دیگر وب سایت ها جابجا نمایند. سعی کنید در زمان درج یک مطلب، از لینک های مفید و پر بازدید استفاده نمایید و با این کار، مخاطبان را برای مدت زمان بیشتری در وب سایت نگه دارید. یکی دیگر از مواردی که می تواند منجر به افزایش مخاطبان وب سایت شما شود، ایجاد لینک از درون صفحات وب سایت، به مطالب پر بازدید وب سایت خودتان می باشد. در واقع مخاطبان در وب سایت شما چندین کلیک انجام می دهند و این باعث کاهش نرخ پرش وب سایت شما می شود.

عدم استفاده از تبلیغات

بعضی از تبلیغات در وب سایت ها، موجب آزار و اذیت مخاطبان می شود و این نیز یکی از راه های افزایش نرخ پرش وب سایت می باشد. در نظر بگیرید که یک مخاطب برای رسیدن به یک هدف مشخص به وب سایت شما آمده است و شما اکنون توسط پنجره های بازشونده یا لینک های مختلف، تبلیغاتی را برای او نشان می دهید. این امر باعث کاهش مخاطبان می شود و در نتیجه نرخ پرش وب سایت را افزایش می دهد. در زمان طراحی سایت، تبلیغات اشتراک گذاشته شده را چندین بار حلاجی نمایید و مناسب ترین تبلیغات را در وب سایت درج کنید.

متون وب سایت

متون موجود در وب سایت، باید تا حد ممکن تکراری نباشند و یک مطلب جدید را به استحضار کاربر برسانند. همچنین این مطالب باید توسط اصول سئو به خوبی پر کاربرد و جذاب باشند. اگر مخاطب از یک مطلب موجود در وب سایت، خوشش بیاید، در نتیجه با استفاده از لینک های موجود در همان صفحه، سراغ دیگر صفحات وب سایت نیز می رود. اما اگر مطالب بی محتوا و بی ربطی را در صفحات وب سایت قرار داده باشید، مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

طراحی سایت های تبلیغاتی

طراحی سایت های تبلیغاتی با هدف انجام تبلیغات از سوی ارگان ها و موسسات انجام می شود. در فضای اینترنت که مخاطبان زیادی در آن واحد می توانند مشغول گشت و گذار باشند، طراحی سایت های تبلیغاتی یک انتخاب بسیار مناسب جهت اشتراک گذاری تبلیغات می باشد. در سایت های تبلیغاتی محصولات و خدمات یک موسسه و کسب و کار به اشتراک گذاشته می شود و افراد می توانند در زمان سر زدن به سایت های تبلیغاتی از ماهیت آن کسب و کار مطلع شوند. طراحی سایت های تبلیغاتی ممکن است بدون نیاز به ایجاد یک فضای مجزا از دیگر صفحات اینترنتی انجام شوند. به عنوان مثال در سایت های خبری می توان قسمتی را برای اشتراک گذاری تبلیغات در نظر گرفت. در این قسمت تبلیغات به صورت موردی به اشتراک گذاشته می شوند و سایتی که تبلیغات را به اشتراک می گذارد، هزینه ای را بابت اشتراک گذاری فضای تبلیغات دریافت می نماید.

 سایت های تبلیغاتی از گروه سایت هایی می باشند که از طرف مردم دارای محبوبیت ویژه ای می باشند و مردم را در پیدا کردن محصولات مورد نیاز یاری می رساند و از طرفی به صاحبان مشاغل نیز در تبلیغات اثر گذار کمک می کنند. در طراحی سایت های تبلیغاتی که اکثراً هزینه های نسبتاً کمی دارند، درآمد خیلی خوبی را می توان کسب نمود. اشتراک گذاری تبلیغات در سایت های پر بازدید بیشتر انجام می شود و این باعث ترافیک درج تبلیغات و بالا رفتن هزینه تبلیغات می شود. پس در راستای هدف صاحبان سایت تبلیغاتی، باید از مواردی استفاده نمود که این سایت بیشترین بازدید کننده را داشته باشد.

امکانات طراحی سایت های تبلیغاتی

در سایت های تبلیغاتی باید امکاناتی در نظر گرفته شود که منجر به افزایش تعداد بازدید این سایت ها شوند. مثلاً با قرار دادن بازه های زمانی برای نمایش تبلیغات از تکراری شدن سایتتان جلوگیری نمایید. یا برای قالب های مختلف سایت آپشن های مفرحی در نظر بگیرید که مخاطبان از بودن در سایت شما، احساس خستگی نکنند. همچنین می توانید برای مشتریان خود آهنگ یا موسیقی مرتبط با تبلیغات را پخش کنید و تبلیغات مرتبط با محصولات فعلی را به اشتراک بگذارید. ممکن است مخاطب پس از بازدید از یک کالا، بخواهد آن کالا را با سایر کالاها مقایسه کند. پس شما اولین نفری باشید که این عملیات را برای کاربر خود مهیا می کنید.

تبلیغات در صفحه اول گوگل

گوگل یکی از پر کاربردترین و معروفترین سایت های اینترنتی می باشد که خاصیت موتور جستجوگر را نیز به همراه دارد. در نظر داشته باشید که بیش از نیمی از جستجوهای اینترنتی در موتور جستجوگر گوگل انجام می شوند. از این رو ارائه تبلیغات در صفحه اصلی گوگل یکی از پر بازدیدترین مناطق تبلیغ را مهیا می نماید. در طراحی سایت باید به نحوی تبلیغات آن سایت را بالا ببرید که مخاطبان بیشتری موفق به دیدن سایت شما و بازدید از آن شوند. شاید در روزهای اول نیاز به این کار داشته باشید و به مرور زمان و با بالا رفتن نرخ کلیک سایتتان، نیازی به تبلیغ سایت در صفحه اصلی گوگل نداشته باشید.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه :

دیدگاه کاربران

تا الان دیدگاهی در رابطه با این مطلب ثبت نشده !

درج دیدگاه



اشتراک گذاری



Top